Saturday, March 31, 2012

Ahlan Wasahlan !








Tq sis!


Perkenalan di alam siber telah membawa kepada hubungan silaturraim yang erat, Alhamdulillah! Semoga persahabatan berpanjangan fil yaumil qiamah.......










Ada pepatah Arab mengatakan bahawa, manusia terdiri dari pasukan-pasukan, kalau asal kita dari satu pasukan yang sama maka kita akan tertarik di antara satu sama lain. Kalau kita dari pasukan yang berlainan ,  tidak ada penyesuaian antara satu sama lain. WaLlahu a'lam!

Persahabatan adalah anugerah Allah, kalau kita ada sahabat yang baik, haruslah dipelihara persahabat itu sehingga ke akhir hayat....

















5 comments:

Deru Ombak said...

Salam KJ..

Alhamdulillah..

Betul tu.. Kena Ada chemistry dlm persahabatan.

Photo I xde pun tu? Bila agaknya. :)

Melihat Dari wajah2 ternyata saya lebih tua... :)

Kerabu Jantung said...

Alaikumussalam Deru Ombak,

Cop dulu, jemput you datang rumah I, kita boleh sembang panjang-panjang!

Kita dah boleh buat temujanji ni - 03- 61866722.

InsyaAllah, looking forward to it!

Deru Ombak said...

Dear KJ..

Thank you so much for the invitation.
Looking forward indeed. Your house phone number
Being saved nicely.

Dlm masa terdekat mungkin a bit tight. Jadual ke luar bandar agak padat for the next 2 month. I will definitely squeez sometime to meet with you.

Honestly speaking, soon as I manage to re organize the company's structure, I will retire.. Times up really!!

ngasobahseliman said...

Salam Dear KJ. Balik cerita pada Hubby. Sedap lauk hari itu. Dia kata bila nak belajar masak macam tu. I always remember kata setengah orang 'The way to a man's heart is his stomach'. Tapi I am thick-skinned. Masak hanya yang Emak ajar saja. Ini kekurangan yang hingga kini tidak banyak yang diubah. Seorang kawan kata 'I will not spend more than 2 hrs in the kitchen just to cook a dish' I am somewhere in between.

Kerabu Jantung said...

Salam Sis,

Alhamdulillah - tak susah pun masak tu! Jemputlah lagi datang ke rumah sambil-sambil tunggu cucu habis sekolah - bolehlah kita bincang-bincang fasal masak kuzi tu - tak pedas, dan boleh kurangkan kalori bila kita guna susu rendah lemak!