Wednesday, July 25, 2012

Entree Untuk Sahur





Entree?

Tak jugak, sebenarnya takde idea nak masak apa untuk sahur, cepat-cepat goreng nasi dan buat cucur ikan bilis - untuk 2 orang.

 Kalau anak ramai tak boleh buat waktu sahur, nanti  ambik masa terlalu lama....










































2 comments:

whm6840 said...

baru nak cakap.. campur tepung macam2 ni yang payah sikit. nasib baik aunty tulih gitu.
boleh try!

Kerabu Jantung said...

masak boleh aje ubahsuai sendiri mana yang patut - kalau chef tengok resepi aunty yang selalu tunggang terbalik tu mesti dia nangis!