Wednesday, May 15, 2013

Ewah.......










Apabila bersembang ramai-ramai macam-macam cerita keluar, antaranya.......

I tak macam you, pagi-pagi dah baca surat kabar dan tengok tv...I tak bolehlah nak tengok tv awal-awal, I mesti buat gardening, kalau tidak badan ni sakit-sakit dan jadi lemah...

Ustazah  kata  dari kita sibuk membelek pokok bunga, lebih baik kita berzikir , lagi banyak dapat pahala..

I pagi-pagi suka dengar rancangan  Tanyalah Ustaz , banyak yang kita dapat maklumat dari situ. You tak tengok ke?

Errr..ttak...

Rugilah you tak tengok, I tak pernah miss..

Tapi Ustaz I kata, kalau nak belajar ilmu paling baik pegi majlis ilmu - di surau atau masjid atau lain-lain.  Di masjid kat kawasan rumah I tu tiap-tiap hari ada majlis ilmu. I ni baru balik dari kelas Ustaz M, nanti pukul 3 nak pegi kelas harfiah pulak!

I bukan apa  - malas dah nak pegi masjid atau surau, dulu-dulu I dah pegi belajar tapi yang diajar yang itu,itu jugak pusing balik-pusinga balik !

 La ni I pegi talaqqi kitab Ihya Ulumuddin.....

Oii...tingginya you mengaji....
































No comments: