Tuesday, October 27, 2015

Pahlawan Sejati



Sembang punya sembang akhirnya  terkeluar riwayat 2.6bil dan 1MDB . Rakyat  yang tengah dok tertunggu - tunggu nak tau cerita sebenar dari mulut DSN sendiri memandangkan ia ada hubung kait dengan semua rakyat Malaysia.

Najib kena letak jawatan

Eh , engkau ni tak de semangat Pahang langsung!

Apa pulak semangat Pahang , mana ada semangat lagi dah ...kalu dapat 2.6b tahun 2012 ( ? ) dok wat senyap je sampai terbongkar baru  dok gelabah beruk!

Tu lah engkau lama sangat ke sana ke mari tak tau cerita dah. Langsung tak menyokong.

Aku tak nak bergaduh dengan engkau.....sokong apanya? PM kenalah bertanggung jawab terhadap orang ramai  - sebab ini bukan hal dia laki bini dan anak beranak dia....

Kalau dia pahlawan sejati dia kena BERANI BERCAKAP BENAR! Janganlah dok hantar hulubalang pacak buat penerangan yang buatkan orang ramai bertambah sakit hati dan hilang kepercayaan.



No comments: