Thursday, March 10, 2016

Ada Fahem Ka ?



Rata-rata seluruh Malaysia dok cerita fasal
Deklarasi Rakyat.
Ramai yang menyokong tapi ramai juga yang sokong dalam hati je tak berani nak sokong secara petisyen.

Tengah dok makan nasi kenduri pun dok berpro dan con, kondem mengondem dan tibai menibai sampai tersedak air sirap. Katanya Tun M bersekongkol dengan apek LKS , ada pulak yang kata tu gencatan senjata jer! Pokoknya ialah untuk mendesak PM berundur ( bukan nak jatuhkan kerajaan! )

Kalau betul- betul PM berada dipihak yang benar berilah laluan kepada pihak yang berwajib menjalankan siasatan without fear or favour!!
Sekarang ni rahsia dah terbuka semua orang dah tahu. Bangkai gajah tak dapat ditutup dengan sapu tangan sehelai.....






No comments: