Sunday, September 25, 2016

Oh , Begitu Rupanya.........



Encik A telah memandu teksi selepas pencen dan kini beliau berusia lebih 70 tahun. Masih sihat  dan memandu dengan cermat. Setelah kematian isterinya dia tinggal bersendirian kerana anak-anak semuanya dah berumah tangga dan menjalankan kehidupan sendiri.

Oleh kerana dia begitu ' cool ' saya pun ingin tahu apakah pandangannya tentang keadaan negara sekarang...
Dia pun dengan coolnya mengatakan orang yang nak menjatuhkan kerajaan itulah yang harus dipersalahkan.

Kenapa pulak macam tu? Bukan ke orang nombor satu kerajaan ada masalah sekarang ni?

Yang bermasalahnya bukan Najib tapi Tun M yang buat onar nak menjatuhkan Najib. Najib takde apa-apa dia ok je! Apa salah dia? Tun M yang buat macam cara nak jatuhkan Najib tapi gagal. Sebenarnya dia nakkan anak dia Mukhris tu jadi PM.

Dulu saya cukup hormat dengan Tun M tapi bila dia dah bersekongkol dengan DAP habis hilang rasa hormat pada dia. Kita takut nanti DAP memerintah negara habis anak cucu kita....

Tapi kita jugak banyak hutang........

Itu tohmahan saja, apa buktinya? Kalau betul- betul Najib yang buat kenapa takde tindakan atasnya? Kalau dia bersalah sudah tentu dia kena! Jadi tiada masalah dengan Najib sebenarnya!

Lagu mano nak patah hujah tu Mek Senoh? Nak kena siap betul-betul ni nampak gayanya sebelum PRU 14!!! Ramai yang tak kesah duit negara hilang....Strategi mereka bantai Tun M habis-habisan!!














No comments: