Wednesday, November 9, 2016

Alahai.....



Bagi orang benci dan sakit hati...

Laman sesawang ini tidak dapat diakses di Malaysia kerana kandungannya melanggar undang-undang negara!

Amende ni?  Sudah- sudahlah tu, jangan takut bayang-bayang sendiri hadapilah kenyataan...

Macam tak percaya pulak kerajaan memantau dan memblock blog-blog yang tak mesra kerajaan aka mendedahkan kepincangan yang berlaku dalam pentadbiran. Kenapa begitu? Nampak peliklah!

Kalau tak kerana sesetengah blog yang mendedahkan perihal 2.6b terbang masuk dalam akaun peribadi  ( yang sudah pun diperakuinya ) kami rakyat marhaen ni tak akan tau apa-apa - jadi bodoh dan bangang dok sanjung pemimpin, hormat, memuji dan menaruh harapan tinggi agar negara bertambah maju, bertambah kaya, rakyat bertambah makmur dan terkenal seantero dunia. Sedangkan pada hakikatnya tidak begitu.

Seorang pemandu teksi di sebuah bandar besar
Where are you from?
Malaysia!
Oh, I heard that your ......?
Maka terkulat- kulatlah hamba Allah tu nak menjawabnya...
Macam tak percaya kan?

Yang dok jaga alam cyber di Malaysia ni janganlah dok main aci lut block sana block sini , orang ramai naik benci! Kita ni kat Korea Utara ke?!

Nok ghoyak bui orang tahu belaka doh....biar orang buat pertimbangan sendiri pro dan kontra secara adil.....barulah telus!

New Millennium maa...




No comments: