Sunday, May 21, 2017

Menanti Ramadan Tiba


Kena jugak sedikit sebanyak bermuhasabah diri ( terutamanya diri saya sendiri ) - kalau sekali sekala terrrr.....melepat.....kenalah istighfar bebanyak...

Ye lah...lepas termelepat tobat dah pastu bila pi dok dengaq cerita bila nak election ka atau tak dapat akses certain blogs yang kita dok selalu baca  atau tengok caricature ni.....




....dan dan tu jugak tak ingat dah nak mati - stat balik buat ketupat macam tak hengat punya...

Kalau orang kaya duit berbeliyon ( yang diperolehi bukan dari keringat sendiri ) atau banyak intan berlian atau ada belanar beg kulit buaya yang bertatah emas dan berlian ( yang di swipe dengan credit kad bersandarkan duit berbeliyon-beliyon tu.)...kena tobat jugak sebelum masuk Ramadan nih!

Tapi kalau betul ianya dari sumber yang halal maka ramailah rakyat Malaysia, rakyat Amerika ,Switzerland, Singapura dan lain- lain kena tanggung dosa yang teramat besar sebab memfitnah. Dosa seberat 30 juta rakyat Malaysia setelah  ditolak dengan puok demo yang bersungguh- sungguh mempertahankan kebenaran yang belum tentu benar tuh!



No comments: