Sunday, November 19, 2017

Pernah Dengar Cerita Seram?



Masa kecik dulu memang banyak cerita seram , semuanya cerita hantu - ada hantu dapur, hantu kopek, hantu jarang gigi, hantu kum- kum dan lain- lain hantu untuk menakutkan kanak- kanak nakal yang tak dengar cakap. Jenis hantu pun very mild- hanya budak kecik je yang seram. Hantu kopek? Where got seram...hahaha!

Bila dah besar dan dah dewasa barulah mai cerita hantu yang real - p#ntian@k, hantu r%y#  dan lain-lain hantu yang nak sebut pun naik seram jugak!

Banyak pulak cerita orang kena rasuk hantu, kena kerkah dek hantu, dan segala macam jenis hantu yang berhantu! Ianya sungguh sinonim dengan orang Melayu! Yours truly pun rasa seram jugak - kalau ada orang ajak masuk rumah kosong kat tengah hutan pada waktu malam....woooo...

Tapi hantu yang paling HANTU sekali dalam Malaysia ni ialah  hantu yang duit 2.6b masuk dalam akaun peribadi dia ( dia mengaku sendiri! But with a twist lah...Tok Arab bagi kat dia.) pahtu dia dok wat senyaap je hinggalah pecah tembelang! Wat ni lah yang paling seram sekali!!!

Untuk  entry ' Cerita Seram Lagi Menyeramkan' sila  klik di sini

Okay... Meraban dah patutnya Makin lama makin seram  link kat sini ....tapi pegi tempat lain pulak haha!





No comments:

Fikir Sejenak...

  Bagaimana kalau tiba-tiba terjadi ....Iza zulzilatil ardhu zilzalaha...ketika kita berada di tingkat 44? Pernah tak kita terfikir? Dulu sa...